PUBLIKATIONEN VON HENRIETTA BATINOVIĆ








FACHARTIKEL





KONFERENZBEITRÄGE




  • Behind the Scenes: An Empirical Exploration of Virtual Influencers’ Leveraging on Immersive Platforms, in: EMAC 2025 Annual Conference Proceedings, 2025, Madrid, Spanien (zusammen mit F. Tingelhoff, M. Hammerschmid, S. Schöbel)

  • Now or Never! The Impact of Pop-Up Stores’ Ephemerality on Impulse Buying, in: EMAC 2024 Annual Conference Proceedings, 2024, Bucharest, Rumänien (zusammen mit M. Pisek, W. Toporowski)

  • Come Closer, but Not Too Close: How Virtual Influencers Can Facilitate or Restrict Brand Experiences in the Metaverse, in: Proceedings of the Hawaii International Conference on System Sciences, Vol. 57, S. 2797-2806, 2024 (zusammen mit F. Tingelhoff, S. Schöbel, M. Hammerschmidt)













Porträtfoto von Henrietta Batinovic. Sie trägt einen schwarzen Rollkragenpullover.


Kontakt



Henrietta Batinović, M.Sc.

Professur für Marketing und Innovationsmanagement

Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät

Georg-August-Universität Göttingen

Platz der Göttinger Sieben 3

(Oeconomicum)

Raum 1.204

37073 Göttingen


Tel. 0551 39-21868
henrietta-pauline.batinovic@uni-goettingen.de